Post s vezom ili Zašto mrzim BH Telecom

Vjerujem da ste primjetili da nema ni mene niti novih radova zadnjih 7 dana.

E, za to mogu zahvaliti BH Telecomu i njegovom "stručnom" osoblju.

Negdje pred kraj prošlog mjeseca, pregledajući stanje računa svoje adsl konekcije, primjetih da imam nekih 180 MB korištenih na Free Zoni.

Ne bi me to čudilo, ali nisam napravila konekciju za Free Zonu, niti sam je koristila i upitah se otkud mi to?!

Onda mi pade na pamet da nisam promjenila password nikako, mada mi je tip koji je instalirao adsl rekao da mogu (da mi je rekao da ne smijem, valjda bih zapamtila-imam još klikera u glavi).

I promjenih pasword za svaki slučaj….rekoh, šta ja znam.

U prošli petak sam restartala kompjuter i zamislite-ne mogu na internet. Lijepo nazovem 1444 i prijavim to, i oni meni kažu da se taj dan nešto radi i da je vjerovatno zbog toga, te da se strpim i pokušam sutradan i ako onda ne budem mogla na net, da ih nazovem.

Sutradan (subota) adsl ne radi. Nazovem ja 1444 i čujem: "Služba za pomoć korisnicima ne radi"

?????????????????????????????????

Nedjelja-ista priča!

Ponedjeljak-nazovem i objasnim cijelu situaciju tipu koji se javio (nikad ista osoba), a on se maltene izgalami na mene."Vi ste pogriješili! Služba je radila do 15:00! Vi ste sigurno zvali poslije tog vremena!"

Srećom, prije sve te galame sam uspjela saznati da je prijava kvara poslana u Bihać i da trebam očekivati poziv od njihove ekipe za popravke.

Utorak-ništa

Srijeda-ja na poslu i stiže mi SMS od mame da nazovem S….. u Telecomu na 037 311 … . Ja nazovem, nigdje nikog.

Četvrtak ujutro, 07:55 (majku mu, ima nas koji bismo spavali malo duže) zove dotični (za kojeg mislim da mi je i postavljao adsl) i kaže da nema apsolutno nikakvog kvara na mojoj liniji, te da odnesem kompjuter stručnom licu, jer mi je najvjerovatnije odapela mrežna karta i trebaće je promjeniti.

Uprtim ja lijepo centralnu jedinicu i pravac u PC shop gdje sam komp i kupila. Ne moram vam govoriti da mrežne karte ne odapinju tako lako (provjerena i radi), da sam namučila jadnog servisera kojem su upitnici frcali iznad glave, jer se više ničeg nije mogao sjetiti.

Srećom, upita on mene jesam li mijenjala password (priča s početka posta) i kad rekoh da jesam-sve se riješilo! Našto on meni objasni da modem čuva password i ako se ne promjeni i u njemu, desi se upravo ono što se meni desilo.

Poenta priče:

ne mijenjajte password na bihnet-ovoj stranici, ako ga ne znate promjeniti u samom modemu i ne slušajte nazovi stručnjake iz Telecoma, jer pojma nemaju!

Ne zovite 1444, jer ni oni pojma nemaju!

Podhitno se zaposlite u Telecomu, makar kao čistač-ica, jer im je minimalna plata 800 KM (2xmoja+još nešto pride), instalaterima adsl-a oko 1500 KM-a a potrebno znanje ravno nuli (kao što se vidi iz mog slučaja)!

I ko ih ne bi mrzio!!!

7 komentara

  1. Ma ja se archi nisam iznervirala-samo sam blago skrenula bez neta :-D. Mislim da sam ovisna-ne toliko o samom netu, koliko o informacijama koje tražim.

    A bojim se da, za sada, niko ne nudi ništa. A valjda će se i to jednom promjeniti.

  2. Draga teta B. ne bih ti bila u kozi, al vjerujem da su te stvarno izmaltretirali svojim neznanjem i glupostima kakve samo oni znaju reci…
    No SIKIRIKI sto bi Edo Majka rekao… znas i sama da danas posao u tzv. dobrim firmama dobijaju ne strucnjaci vec rodjaci…
    maksuz selam i svako dobro…
    BTW. sta je s tutorijalima koje ces staviti na svoj blog…

Komentariši